wtorek, 11 października 2011

Jak zarobić furę forsy ... przychodzić najwcześniej ?



W najnowszym numerze proseed można znaleźć kilka interesujących artykułów: gościem głównym numeru jest dr. hab Jerzy Cieślik czyli "ojciec" przedsiębiorczości w Polsce. 

Chcesz oszczędzić własny czas zamiast biegać po bankach przeczytaj artykuł "Finansosfera.pl - zarabiamy na oszczędzaniu czasu klientów", który przedstawia nowy model biznesowy.

"Byłem najmłodszy w dziale R&D, przychodziłem najwczesniej, wychodziłem najpóźniej, zarabiałem najmniej ale nie przeszkadzało mi to bo uczyłem się kolejnych rzeczy" - to słowa Piotra Surmackiego, multiprzedsiebiorcy. Książkowy model od praktykant do milionera.

W numerze można znaleźć relacje z polskiej edycji Intel Challenge 2011 czyli konkursu na innowacyjne technologie.

Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz