Na Portalu Innowacji pojawiło się nowe narzędzie - landing page czyli intuicyjne, proste w obsłudze narzędzie do poruszania się po najważniejszych obszarach związanych z Innowacją.
Pomysł usprawnienia nawigacji powstał w głowie respondentów badania koncepcji kreatywnych kampanii promocji postaw proinnowacyjnych.
Brałem udział w przygotowaniu tej "nowej strony startowej" i całe prace trwały (od pomysłu do wdrożenia) około 2 miesięcy. Najwięcej czasu zespół projektowy wykorzystał na obszar planowania i przygotowania merytorycznego zakresu narzędzia.
Landing page który jest pierwszym etapem rozpoczynającej się (już wystartowała) we wrześniu kampanii promocji postaw proinnowacyjnych składa się z 4 głównych obszarów tematycznych: wiedza, pochwał się pomysłem, partner w rozwoju i tematyka, która wszystkich interesuje czyli finansowanie.
Każdy z tych obszarów posiada niższy - 2 poziom, który został opisany w formie krótkich zajawek oraz dłuższych artykułów przedstawiających szczegółowe działania mieszczące się w tej tematyce z odniesieniami do innych stron, artykułów.
Oczywiście materiały zostały przygotowane w języku przyjaznym przedsiębiorcom:))
ps. zostało dopracować jeszcze tylko szczegóły implementacyjne
ps1. to dopiero początek zmian "na lepsze" Portalu Innowacji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz