piątek, 25 listopada 2011

Punkt kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców „e-punkt”




Portal Punkt kontaktowy dla Usługodawców i Usługobiorców „e-punkt” działający przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczości powstał na podstawie dyrektywy 2000/31/WE o handlu elektronicznym w celu świadczenia pomocy informacyjnej i doradczej usługodawcom i usługobiorcom w zakresie praw i obowiązków umownych, jak również na temat procedur reklamacyjnych oraz naprawiania szkody w przypadku sporów, łącznie z informacjami na temat praktycznych aspektów związanych z wykorzystaniem tych procedur.

Punkt kontaktowy pełni funkcję doradczo-informacyjną dla swoich beneficjentów oraz popularyzuje wykorzystywanie e-umiejętności w obrocie gospodarczym, w którym biorą udział mali i średni przedsiębiorcy oraz usługobiorcy – prywatni użytkownicy internetu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz