sobota, 2 kwietnia 2011

Google Ad Planner - zaplanuj sobie kampanię

Czytając "Imperium Google"a (Lars Reppesgaard) natknąłem się na jedno z wielu narzędzi firmy, która "wie o nasz wszystko" , o którym normalny użytkownik globalne sieci nie ma pojęcia - jest to Google Ad Planner. Jest to narzędzie dostępne od czerwca 2008 roku, które powstało z myślą o tzw. media plannerach.






Aplikacja Google’a ułatwia reklamodawcom wyszukiwanie  (selekcję) stron istotnych z punktu widzenia ich kampanii/firmy. Udostępnia wiele funkcji szufladkowania odbiorców stron - od podstawowych informacji o płci czy wieku możemy dowiedzieć się ile zarabiają, w jakim języku się wypowiadają, jakie maja wykształcenie itd. Interesującym dodatkiem jest prezentacja innych stron, które odwiedzają podobne/identyczne grupy odbiorców. Nie jest to jedyne narzędzie oferowane na rynku o podobnej funkcjonalności ale na pewno jako pierwsze zostało udostępnione bezpłatnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz