piątek, 23 grudnia 2011

Tworzenie wartości dla klienta. Jak uniknąć rynkowej porażki nowych przedsięwzięć?

Prezentacja Pana Tomasza Rudolfa zaprezentowana podczas BIC SUMMER START. 

Tomasz Rudolf - Współzałożyciel Innovatiki. Ekspert w doradztwie doskonaleniu procesów innowacyjnych i tworzeniu korporacyjnych centrów innowacji. Ponad 12 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Arthur Andersen, Abbott, AkzoNobel, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Heinz Polska, Goodyear, Netia, Philips Lighting Poland, Renault, Deutsche Telekom, Telekomunikacja Polska. Certyfikowany konsultant w obszarze oceny kapitału intelektualnego i potencjału rozwoju firmy metodą IC Rating. Członek międzynarodowego stowarzyszenia E100 Knowledge Leadership Map. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz