Nadal nie został uruchomiony projekt Power Price kojarzony w mediach jako kolejna cegiełka w bańce finansowania start-up'ów (informacja z 2010-12-01: "Kapitał zakładowy spółki został podwyższony do wysokości 1.400.000,10 zł, ").
Głównym celem powstania platformy Power Price jest skrócenie łańcucha dostaw oraz zwiększenie marży producentów i dystrybutorów poprzez pominięcie hurtowników i detalistów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ceny dla końcowych odbiorców.
Power Price ma zapewnić klientom niskie, stale na nowo negocjowane ceny; przejrzyste zasady – niska cena, ale nie kosztem jakości, lecz kosztem dotychczasowych pośredników; infolinię z kompetentnymi pracownikami, gotowymi do pomocy w dni robocze w godzinach 9-17; sprawną dostawę zamówionego towaru pod wskazany adres.
Power Price S.A. zapewnia producentom: wsparcie techniczne, obsługę marketingową platformy, magazynowanie towaru, dostawę towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę końcowego, kompleksową obsługę klienta, możliwość generowania różnorodnych raportów dotyczących sprzedaży.
W zamian Spółka pobiera niedużą Opłatę Technologiczną za wystawienie oferowanego towaru do sprzedaży za pośrednictwem platformy e-commerce Power Price.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz