poniedziałek, 4 lipca 2011

Power Price nowy model grupowych zakupów - strzał w dziesiątkę czy kompletna klapa?

Nadal nie został uruchomiony projekt Power Price kojarzony w mediach jako kolejna cegiełka w bańce finansowania start-up'ów (informacja z 2010-12-01: "Kapitał zakładowy spółki został podwyższony do wysokości 1.400.000,10 zł, ").



Głównym celem powstania platformy Power Price jest skrócenie łańcucha dostaw oraz zwiększenie marży producentów i dystrybutorów poprzez pominięcie hurtowników i detalistów, przy jednoczesnym zmniejszeniu ceny dla końcowych odbiorców.

Power Price ma zapewnić klientom  niskie, stale na nowo negocjowane ceny; przejrzyste zasady – niska cena, ale nie kosztem jakości, lecz kosztem dotychczasowych pośredników; infolinię z kompetentnymi pracownikami, gotowymi do pomocy w dni robocze w godzinach 9-17; sprawną dostawę zamówionego towaru pod wskazany adres.

Power Price S.A. zapewnia producentom: wsparcie techniczne, obsługę marketingową platformy, magazynowanie towaru, dostawę towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę końcowego, kompleksową obsługę klienta, możliwość generowania różnorodnych raportów dotyczących sprzedaży.

W zamian Spółka pobiera niedużą Opłatę Technologiczną za wystawienie oferowanego towaru do sprzedaży za pośrednictwem platformy e-commerce Power Price.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz